Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
teksto dydisaaa
hamburger overlay

Naudingi patarimai angliavandenių kiekiui pamatuoti

 


Sacharidai taip pat vadinami tiesiog angliavandeniais. Jie yra pagrindinis jūsų kūno energijos šaltinis. O žmonės, sergantys diabetu, labai gerai žino, kad jie taip pat padidina cukraus kiekį kraujyje labiau nei bet kuri kita maisto medžiaga. Šie cukraus vienetai, randami krakmole, pavyzdžiui, duonoje, bulvėse, ryžiuose ir kituose maisto produktuose, gali apsunkinti jo kontrolę.

Nuolatinis iššūkis – kasdien išlaikyti stabilų angliavandenių kiekį. Ypač jei valgį ruošia kas nors kitas, pavyzdžiui, restorane.  

Vienas užtikrintas būdas suvartoti reikiamą kiekį angliavandenių yra žinoti, kas yra jūsų maiste ir sąmoningai rinktis tinkamo dydžio porciją. Maisto produktų svėrimas ir matavimas namuose padeda išmokti įvertinti porciją „iš akies“. Bet ką daryti, kai esate restorane? Naudokitės savo rankos pagalba. To išmoksite iš šio porcijų kontrolės vadovo. 

Tiksliausias angliavandenilių skaičiavimo metodas yra suskaičiuoti angliavandenių kiekį kiekviename valgyje. Tai padaryti galite skaitydami maistingumo deklaracijas, randamas ant daugelio maisto produktų. Arba, jei tai nėra supakuotas produktas, galite apsilankyti restorano svetainėje.  Daugelyje maisto programėlių yra maisto produktų duomenų bazė, pagal kurią galite nustatyti bent jau apytikslį angliavandenių kiekį. 

Svarbu ne tik suskaičiuoti angliavandenius, bet ir suprasti, kiek jums jų reikia.  Galbūt jūsų gydytojas ar mitybos specialistas galėtų padėti jums išsiaiškinti, kaip turėtumėte vartoti angliavandenius, atsižvelgiant į jūsų svorį, aktyvumo lygį, cukrinį diabetą ir kitus veiksnius.

 

 

Dalytis

Įkelta pagal sritį: