Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
teksto dydisaaa
hamburger overlay

Sprendimas jau laukia

Naujųjų metų diena gali ateiti tik po kelių mėnesių. Bet kam laukti, jei norite pradėti aktyviau gyventi ar sveikiau maitintis? Artėja šventinis „valgymo sezonas“, tad kodėl nepriėmus sprendimo prieš šventes, o ne po jų? Jei pradėsite dabar, sveika gyvensena lydės jus iki kito pavasario.

Pradėję formuoti gerus įpročius, pirmosiomis dienomis galite susidurti su kliūtimis. Vieną dieną galite pajusti, kad reikalinga pertrauka, ir dar patys to nesuvokdami grįšite į tą patį tašką, nuo kurio pradėjote. Tačiau yra dalykų, kuriuos galite išbandyti tomis „ne itin sėkmingomis“ dienomis...

Galvokite apie ką nors kita. 

Užuot bijoję „pasimatymo“ su mankšta, sutelkite dėmesį į tai, kaip jausitės po jos – fiziškai ir emociškai. Įsivaizduokite save gryname ore ir mąstykite apie vaizdus, kuriuos norite pamatyti. Norite pasidairyti po parduotuvių vitrinas? Aplankyti netoliese esantį parką? Pasivaikščioti nauju taku ar tiesiog nukeliauti aplankyti už kelių kvartalų gyvenantį draugą?

Paverskite tai bendravimu. 

Pavargote nuo salotų? Jos visada skanesnės su draugais (ir kai jas ruošia kiti). Pakvieskite draugą vakare kur nors kartu išeiti. Tą patį darykite ir su mankšta – pasikvieskite draugą pasivaikščioti, ir skriesite nejausdami žingsnių.

Blogą dieną elkitės tinkamai. 

Jei nuo streso valgote, paskambinkite draugui ir pasikalbėkite apie tai, kas jus neramina, kad nepasiduotumėte šiam impulsui. Išsimaudykite atpalaiduojančioje vonioje. Prisiverskite išeiti ir pasimankštinti (vėl tas pats, tačiau tai geriausias būdas atsipalaiduoti). Jei negalite išvengti valgymo, atpalaiduokite įsitempusį žandikaulį grauždami traškias daržoves.

Pasikalbėkite su gydytoju. 

Keičiantis jūsų kūnui, gali keistis ir maisto, insulino ir kitų medikamentų poreikis. Toliau reguliariai tikrinkitės cukraus kiekį kraujyje ir, bendradarbiaudami su gydytoju, atnaujinkite savo planą.

Nepraraskite tikėjimo. 

Esate girdėję frazę „neskubėk ir būsi pirmas“. Jei yra vieta, kurią tikitės sumažinti – ta, kurioje lengviausiai priaugate svorio – gali būti, kad ji bus paskutinė, kurioje pamatysite rezultatus. Jei dėmesį sutelksite į tai, kaip lieknėja kitos kūno dalys, jausitės laimingesni. Galiausiai, jūsų pastangos taps matomos visur.

Dalytis

Įkelta pagal sritį: