Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
teksto dydisaaa
hamburger overlay

Patarimai: 12 dienų be streso

Pasiruošę šventinėms atostogoms? Nors mes rašome apie šventines atostogas, kurios, pavyzdžiui, trunka 12 dienų, jei švenčiate Hanuką arba Kvanzą, drąsiai iš jų rinkitės 8 ar 7 labiausiai jums patinkančias.

1 diena. Neleiskite jiems sugadinti deserto. Gali būti, kad koks nors gero linkintis žmogus norės pagaminti tik jums skirtą diabetinį desertą. Tai miela (nors desertas ir nebus saldus). Pasisiūlykite atsinešti desertą ir atvykite su tikru saldumynu. Juk šventė.

2 diena. Susidarykite sąrašą ir du kartus jį patikrinkite. Užsirašykite kiekvieną dovaną, užduotį ir maisto prekę. Ko čia neturėtų būti? Išbraukite. Jei tai ne sąraše, praleiskite. Tai taip pat gali padėti taupyti pinigus, nes neprisirinksite papildomų dovanų vien dėl to, kad jos yra priešais jus. 

3 diena. Susitvarkykite. Prieš išsitraukiant dekoracijas, gali būti naudinga į dėžes sukrauti nereikalingus rankdarbius ir krūvas kitų daiktų. Papildę perkrautą kambarį daiktais galite pajusti klaustrofobiją, o sumažinus daiktų kiekį atsiras daugiau erdvės.

4 diena. Sakykite ne. Neaiškinkite. Nesiginkite. Nesutikite. Jei negalite ko nors daryti, tiesiog pasakykite: „Gaila, bet tai teks praleisti“, – ir pakeiskite temą.

5 diena. Siekite gauti „B“. Kur ima valdyti jūsų vidinis perfekcionistas? Tobulai glazūruoti Kalėdų Senelio sausainiai? Sudėtingos svečių vietų kortelės? Jei tai suteikia jums džiaugsmo, nuauskite kaspiną rankomis. Bet būkite tikri, kad darote tai dėl savęs, o jei, ne – atsipalaiduokite. 

6 diena. Paspauskite mygtuką „Nustatyti iš naujo“. Jei jūsų šventės visuomet vienodos, laikas šį tą pakeisti, Pagalvokite apie galimybę dovanėlėmis keistis tik su vaikais arba suplanuokite vėlyvus pusryčius vietoje pietų. Susikurkite naujų prisiminimų užuot kartoję senus!

7 diena. Siekite bendrumo. Per šventes gali sustiprėti vienišumo jausmas, todėl paskambinkite geram draugui ir pažiūrėkite filmą. Nusipirkite kavos. Nueikite pačiuožinėti.

8 diena. Padarykite socialinę pertrauką. Ypač jei jaučiatės prastai nusiteikę. Facebook‘e šmėžuos tik besišypsantys laimingi žmonės. Nepamatysite nesėkmių virtuvėje, pervargusių vaikų ar šuns, draskančio dovanas. Praleiskite tobulai nušlifuotus atvaizdus iki sausio. 

9 diena. Išplaukite indus. Jei šventimas ima jus varginti, atsiprašykite ir eikite sutvarkyti stalą, išplauti keptuves ar pažaisti su mažaisiais. Būdami užsiėmę (ar atsitraukę dėl bet kokio kito pasiteisinimo) slapta mėgaujatės laiku sau.

10 diena. Surenkite šventinius pietus be pastangų. Pasikvieskite kelis žmones, su kuriais jaučiatės visiškai laisvai. Tegul jie ateina apsirengę taip, kaip stovi, ir gaminkite kartu tai, ką tą vakarą planavote gaminti. Arba užsisakykite maisto į namus. Išsitraukite stalo žaidimų ar kortas. Jokio planavimo. Tik pelnytai nuo juoko aidinti šventė be įtampos.

11 diena. Iš mažiau padarykite daugiau. Atskiri kokteiliai ir skrupulingai išdėlioti avienos pjausniai? Pakeiskite juos dubeniu punšo ir dideliu mėsos kepsniu. Kelios didelės prikrautos lėkštės gali atrodyti taip pat įspūdingai ir teikti tokį patį pasitenkinimą kaip ir 20 atskirų. Atminkite, svarbiausia leisti laiką su mylimais žmonėmis!

12 diena. Pasivaikščiokite. Tiesiog eikite. Be krypties. Be tikslo. Apsidairykite, giliai kvėpuokite ir duokite sau laiko susidėlioti mintis. Tai naudinga jūsų cukraus kiekiui kraujyje ir sielai.

Dalytis

Įkelta pagal sritį: