Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
teksto dydisaaa
hamburger overlay

8 būdai kovoti su noru užkandžiauti  

Visi nori užkandžiauti, tačiau diabetu sergantiems žmonėms dar svarbiau atsispirti pagundai. Laimei, noras užkandžiauti paprastai kyla mūsų galvoje ir tai nėra fizinis poreikis. Ar tai žinodami rastumėte valios atsispirti?  1. Patikrinkite cukraus kiekį kraujyje Jei sergate diabetu, labai tikėtina, kad Jūsų kūnui kažko reikia. Ar kada nors buvo užvaldęs staigus noras kažko užkrimsti, tačiau tik vėliau supratote, kad tai buvo signalas apie žemą cukraus kiekį? Kilus norui užkąsti, pirmiausia pasidarykite testą. Taip visos dienos metu galėtumėte išvengti problemų. 2. ...

Daugiau

Detalūs rezultatai

Atostogos kruiziniame laive sergant diabetu

Diabetas neturėtų trukdyti jums pamatyti pasaulį. Tereikia pasirūpinti keliais papildomais dalykais. Pravartu turėti bendrą kelionės sergant diabetu planą https://www.accu-chek.lt/gyvenimo-budas/gyvenimas-su-diabetu/kelioniu-planavimas-sergant-diabetu#sub3  , tačiau keliaujantiems kruiziniu laivu reikėtų apmąstyti dar kelis dalykus. Prieš išvykstant Prieš mokėdami už kelionę, sužinokite daugiau apie patį laivą. Kokios yra maitinimo ir mankštinimosi galimybės? Ar galima pasiimti pagalbinį šunį, jei tokį turite? Kaip rūpinamasi diabetu sergančiais vaikais? Sužinokite daugiau apie laive būsiančius gydytojus ir slaugytojus. Taip pat paklauskite, kaip šalių, kuriose lankysitės, politika gali paveikti jūsų galimybes valdyti savo ar vaiko diabetą. Praneškite, kad sergate diabetu Visos pagrindinės kruizinės linijos turi specialiųjų poreikių skyrius, galinčius padėti įvairiais klausimais. Jie gali pasirūpinti nukenksminimo indais medicininėms atliekoms ir nešiojamais šaldikliais vaistams, taip pat atsakys į jūsų klausimus apie maitinimo galimybes, suplanuotą veiklą ir bendrą laivo politiką. Pasirūpinkite, kad visa informacija būtų perduota kajučių aptarnavimo personalui, kad jie netyčia nesumaišytų jūsų reikmenų. Insulino laikymas Daugumos kruizinių laivų kajutės turi mažą šaldytuvą. Jei jūsų kajutėje jo nėra (ar jei jis pilnas mokamų užkandžių ir gėrimų, todėl nėra vietos jūsų vaistams), informuokite kajučių patarnautoją, ko jums reikia. Taip pat paklauskite, kaip šaldytuve reguliuojama temperatūra. Turėtų būti laikomasi JAV maisto ir vaistų administracijos rekomenduojamos insulino laikymo temperatūros: 2,2-7,8 °C (36-46 °F) http://www.fda.gov/Drugs/EmergencyPreparedness/ucm085213.htm . Valgykite protingai Didžiausias iššūkis kruiziniame laive - nepasiduoti pagundoms. Žinoma, už kiekvieno kampo gali būti užkandžių stalas, tačiau turėsite ir begales galimybių pasirinkti! Rinkitės sveiką maistą iš meniu ar bufeto. Daugumoje kruizinių laivų yra tradicinis maitinimas: pietūs ir vakarienė nustatytu laiku ir visada veikiantis bufetas. Reikėtų nepamiršti vieno dalyko: eilės gali būti ilgos, todėl pagalvokite, kaip laukimas gali paveikti jūsų gliukozės kiekį kraujyje. Bufetinis maitinimas siūlomas nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro, todėl puikiai tinka, jei nuspręsite valgyti kelis kartus po nedaug. Jei prie maisto nepateikiama mitybos informacija, paprašykite jos specialiųjų poreikių skyriuje. Tikrai nereikia gadinti atostogų spėlionėmis apie angliavandenių kiekį. Rinkitės paprastus kokteilius Suprantame, kad sėdint prie denio, baseino ir stebint saulėlydį norisi vieno iš tų šaltų vaisinių gėrimų su skietukais, tačiau stenkitės jų vengti. Naudojamuose gėrimų mišiniuose greičiausiai pilna cukraus. Aišku, nereikia būti visišku abstinentu! Plaukdami prie baseino baro nepamirškite Amerikos diabeto asociacijos gairių, ką ir kiek gerti http://www.diabetes.org/food-and-fitness/food/what-can-i-eat/making-healthy-food-choices/alcohol.html  (rinkitės vyną ar degtinę). Mankštintis - lengva Dauguma kruizinių laivų turi įrengtą sporto salę ir linksmų treniruočių, todėl tikrai nereikia praleisti mankštos tik todėl, kad atostogaujate. Pasirūpinkite savo pėdomis, ypač jei ketinate daug laiko praleisti prie baseino ar vaikščiodami krante. Kalbant apie ekskursijas, jei norite prisijungti prie nardymo su vamzdeliu ar nardymo grupės, pirmiausia išsiaiškinkite, ar jie priima diabetu sergančius žmones. Žinoma, tai atrodo nesąžininga, bet kai kuri apranga netinka sveikatos sutrikimų turintiems žmonėms. Gera žinia yra ta, kad paprastai yra daugiau nei vienas būrelis, todėl truputį patyrinėję tikrai rasite, ką veikti vandenyje. Dažniau tikrinkitės gliukozės kiekį kraujyje Keliaujant lėktuvu gali sutrikti organizmo paros ritmas. Greičiausiai būsite aktyvesni nei įprastai. Turbūt valgysite ir miegosite neįprastomis valandomis. Per atostogas pasikeitusi dienotvarkė gali sutrikdyti jūsų gliukozės kiekį kraujyje, todėl jį reikėtų tikrintis dažniau nei namie. Diabetu sergantys vaikai Jei jūsų vaikas dalyvaus laivo renginiuose be jūsų, informuokite darbuotojus apie diabetą ir jūsų vaiko poreikius. Ar vaikas galės pats pasitikrinti cukraus kiekį kraujyje ar susileisti insuliną? Ar jums būtina būti šalia? Ar jis gali dalyvauti, jei turi pompą? Išsiaiškinkite apie maitinimą, jei negalima atsinešti savo maisto. Žinoma, visada pasirūpinkite, kad vaikas turėtų savo diabeto apyrankę (ar pakabuką) ir žinotų, kaip su jumis susisiekti. Daugiau informacijos apie atostogas kruiziniame laive sergant diabetu pateikiama interneto svetainėje Diabetes Self Management.com esančiame Jan Chait straipsnyje http://www.diabetesselfmanagement.com/articles/general-diabetes-and-healthissues/taking_your_diabetes_on_a_cruise/all/ .

Daugiau

Šeimai skirtos gairės

Ar žinia apie diabetą gali paskatinti jūsų artimuosius gyventi sveikiau? Tikriausiai nustačius diabetą, jums iš karto kilo galybė klausimų, kalnai abejonių, nuogąstavimų. Greičiausiai, net nekilo minčių į savo ligą pažvelgti kaip į galimybę jums ir jūsų šeimai gyventi sveikiau. Tiesa ta, kad diabetas gali padėti jūsų šeimai labiau vertinti sveikatą. Kodėl? Ką gi, tai kaip diabetas veikia jūsų organizmą, labai priklauso nuo kasdienės rutinos, pvz., mitybos įpročių ir veiklos. Jūsų šeimos nariams daugiau sužinojus apie diabetą, gali kilti labai daug diskusijų apie dienos režimą, apie tai, kokią įtaką sveikatai turi maistas ir fizinė veikla, o ypač sergantiems diabetu. Šių gairių paskirtis padėti geriau suvokti ir priimti diabetą jūsų gyvenime. Tokia diagnozė gali paskatinti labiau rūpintis savimi, o tai pavyksta žymiai lengviau, kai žinote savo organizmo poreikius, be to, gali atsiverti daugiau galimybių diskusijoms su šeimos nariais apie sveikesnes alternatyvas. Norime paraginti naudotis šiomis gairėmis tarpusavyje kalbantis su šeimos nariais apie diabetą ir jo vaidmenį jūsų gyvenime.   Informacinė medžiaga parsisiuntimui: [[{"fid":"18386","view_mode":"default","type":"media","field_deltas":{"2":{}},"link_text":"kaip_gyventi_susirgus_diabetu.pdf","fields":{},"attributes":{"style":"line-height: 14.928px;","class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]] [[{"fid":"18391","view_mode":"default","type":"media","field_deltas":{"3":{}},"link_text":"kaip_suvokti_diabeta.pdf","fields":{},"attributes":{"style":"line-height: 14.928px;","class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]   [[{"fid":"18426","view_mode":"alt_preview","type":"media","field_deltas":{"4":{}},"fields":{},"attributes":{"class":"media-element file-alt-preview","data-delta":"4"}}]] [[{"fid":"18431","view_mode":"default","type":"media","field_deltas":{"5":{}},"fields":{},"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"5"}}]]  

Daugiau