Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
teksto dydisaaa
hamburger overlay

Neriam į vasarą: pasinaudokite šiais patarimais, kaip suvaldyti diabetą 

 


Vasaros karštis ir drėgmė gali paveikti gliukozės kiekį ir vaistų nuo diabeto poveikį. Suderinti vasaros malonumus su diabeto gydymu gali būti sudėtinga, tačiau vis tiek galite vasarą praleisti nuostabiai! Pasinaudokite toliau pateiktais patarimais sergantiems diabetu ir mėgaukitės vasara, užuot žiūrėję pro langą, kaip vasaros dienos bėga pro šalį.

Pasiimkite viską, ko jums reikia, ir dar...

Jei leidžiatės injekcijas, nepamirškite pasiimti su savimi adatėlių dėžutės. Tinka nedidelis vaistų buteliukas su apsauga nuo vaikų. Turėdami jį po ranka būsite tikri, kad bus kur sudėti panaudotas adatas ir nereikės jaudintis, kad jos pateks į mažųjų rankas. Grįžę namo, nepamirškite ištuštinti savo kelioninės adatų dėžutės. 

Visada turėkite porą papildomų servetėlių su alkoholiu ir adatų. Užbėgdami įvykiams už akių ir turėdami šiuos daiktus, net jei netyčia pamestumėte servetėlę su alkoholiu ar adatą, vis tiek turėsite viską, ko reikia vaistams susileisti. 

Būkite spontaniški: kas žino, kur gali tekti pasirūpinti savimi

Jei prireikus susitvarkyti pageidaujate privatumo, o vienintelis „tualetas“ yra nudrengta lauko būdelė, apsupta kraujasiurbių musių, geriau ieškokite iškylos stalo.

Patogiai įsitaisę prie iškylos stalo, galite nusivalyti jums reikalingą plotą priemonėms susidėti, pasitikrinti cukraus kiekį kraujyje ir / arba susileisti vaistus po stalu. Be to, iškylos stalas bus daug higieniškesnis, nei būtų buvęs tas „nykštukų namelis“.

Alternatyvios kūno vietos gali padėti išvengti pirštų badymo

Kai mėgaujatės pasivaikščiojimu su savo gyvenimo meile – auksaspalviu retriveriu – arba lankotės miesto festivalyje, persirengę klounu, galbūt nenorėsite cukraus kiekio kraujyje tikrinti durdami į pirštą. Bendraudami su kitais ar rišdami gyvūnėlius iš balionų vaikams naudosite rankas. Taigi, užuot badę pirštų galus ir sukėlę jų jautrumą, galintį neigiamai paveikti jūsų gebėjimą rišti gyvūnėlius iš balionų, cukraus kiekį kraujyje tikrinkite alternatyvioje vietoje. Įsitikinkite, kad gliukozės kiekio kraujyje matuoklis leidžia pasirinkti alternatyvią vietą testui atlikti. Toks matuoklis leidžia patikrinti cukraus kiekį kraujyje ne piršte, o kitoje vietoje. 

JAV maisto ir vaistų administracijos teigimu, galimos alternatyvios vietos cukraus kiekiui kraujyje tikrinti yra delnai, šlaunys, blauzdos, rankos ir dilbiai. Į šias vietas gali būti mažiau skausminga durti. Kadangi šių kūno dalių nenaudojate visą dieną įvairiems darbams atlikti (kaip pirštų galiukų), jos nėra tokios jautrios. Pasikalbėkite su gydytoju prieš pradėdami cukraus kiekį kraujyje tikrinti alternatyviose vietose. 

Jei manote, kad cukraus kiekis kraujyje greitai mažėja arba staigiai didėja, turėsite durti į pirštą. Rezultatai iš alternatyvių vietų gali būti ne tokie tikslūs, kai pokyčiai vyksta taip greitai.

Karštą vasaros dieną pasimėgaukite šaltu, gaivinančiu skanėstu

Stengdamiesi maitintis sveikiau, galite pradėti ieškoti produktų, kuriuose yra mažai arba visai nėra cukraus. Tokių produktų jau yra visur, o gera žinia ta, kad ledai yra vienas tokių produktų! Du mano mėgstamiausi yra „Breyers‘ Smooth & Dreamy ½“ riebios grietinėlės šokoladiniai ledai ir „Breyers' Smooth & Dreamy ½“ riebios grietinėlės vaniliniai ledai, kuriuose tik 22 gramai angliavandenių. Ar galite patikėti, kad „Breyers’“ ledų galima nusipirkti visame pasaulyje?

Avėkite uždarą avalynę, net vandenyje

Kojų sužalojimai pavojingi diabetu sergantiems žmonėms. Visų vasaros pramogų metu mano kojos visiškai uždengtos, net einant maudytis.
Apsiavę vandeniui atspariais batais galite apsaugoti savo kojas pramogaudami vandenyje. Dėvint vandeniui atsparius batus diabetu sergantiems žmonėms nebereikia jaudintis, kad įsipjaus į aštrią kriauklę braidydami vandenyne. 

Nesineškite su savimi didelio vandens butelio

Prieš išeidami iš namų turite nepamiršti pasiimti vaistų, taip pat visko, ko reikia, kad galėtumėte vaistus išgerti.
Jei vaistus vartojate per burną, turite turėti vandens, nebent esate vienas iš tų žmonių, kurie gali tiesiog nuryti tabletę vien seilėmis (aš tokia nesu). Jei pasiseks, šalia pasitaikys užkandžių automatas ir / arba prekybos vieta, o rankoje turėsite grynųjų; tačiau užuot jo ieškoję ir trikdę savo dienos planą, turėkite šiek tiek vandens su savimi. 

Sakote, kad nenorite nešiotis didžiulio vandens butelio vaikščiodami po zoologijos sodą arba stovėdami eilėje prie pramogų parko. Tai visiškai suprantama. Turiu tobulą sprendimą: užuot tampę su savimi didelį butelį, nusipirkite energetinio gėrimo, kuris parduodamas mažame buteliuke. Kadangi jį gerti nėra labai sveika, aš jo negerčiau. Paprasčiausiai išpilčiau, išskalaučiau buteliuką ir prisipilčiau vandens. 

Jei pažįstate žmogų, geriantį energetinius gėrimus, pasiteiraukite, ar galite pasiimti tuščią buteliuką. Išplaukite jį, pripilkite vandens ir šio mažo buteliuko jums užteks vaistams išgerti ir lūpoms suvilgyti!

Vasara – puikus metas išeiti iš namų ir būti aktyviems. Atlikę kelis parengiamuosius darbus, galėsite ne tik džiaugtis diena ir mėgautis gyvenimu, bet ir kontroliuoti diabetą. 


 

Dalytis

Įkelta pagal sritį: