Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Protingi maisto mainai: vasaros užkandžiai

Vasarą dažnai nesilaikome įprastos dienotvarkės. Vaikai nebesimoko, atostogos jau suplanuotos, o ilgesnės dienos suteikia daugiau progų pavalgyti. Anksčiau aptarėme įvairių protingų naminio maisto mainų, todėl dabar pakalbėkime apie vasaros užkandžius. Išbandykite šiuos savo įprasto maisto pakaitus ir mėgaukitės jais be sąžinės graužaties.

Pakeiskite parduotuvėje pirktus šaldytus ledus naminiais šaldytais ledais
Spalvotuose šaldytuose leduose iš parduotuvės šaldiklio yra gausu cukraus, dirbtinių dažiklių ir konservantų. Kodėl turėtumėte juos pirkti, jei namie galite pasigaminti sveikų ir skanių šaldytų ledų? Sumaišykite vieną puodelį savo mėgstamų vaisių su puodeliu vandens ir pusės citrinos sultimis. Supilkite viską į formą (kuri yra nebrangi ir kurią galima bet kur nusipirkti) ir užšaldykite. Arba išbandykite šį „Grisky Lemon" kokosų vandens ir vaisių ledinuko receptą. http://friskylemon.com/2013/07/02/summer-lovin-coconut-water-popsicles

Pakeiskite paprastus ledus jogurtiniais ledais
Supratę, kiek daug yra būdų pagaminti skaniuosius jogurtinius ledus, iš karto pamiršite ledų autobusiuką. Svarbiausia yra jogurtas ir vaisiai, tačiau taip pat galite pridėti riešutų, sėklų, avižų ir visko, ko tik širdis geidžia. Išbandykite šį Amerikos diabeto asociacijos mėlyninių ir citrininių jogurtinių ledų receptą. http://www.diabetes.org/mfa-recipes/recipes/2012-06-blueberry-lemon-yogurt.html

Pakeiskite grūdų batonėlius energetiniais batonėliais
Nors yra keli santykinai sveiki grūdų batonėliai, kam jų reikia, kai galima lengvai pasidaryti energinių batonėlių? Juose gausu riešutų, sėklų, vaisių ir prieskonių. Galite pasigaminti jų dešimtis, ir tai vis tiek kainuos mažiau nei grūdų batonėlių dėžutė. Išbandykite šį „Team Wild Athletics" naminių energinių batonėlių receptą. http://teamwildathletics.com/2013/05/19/homemade-energy-bar-recipe

Pakeiskite gaiviuosius gėrimus vandeniu su vaisiais ar daržovėmis
Juk žinote, kad gazuoti gėrimai kenkia jūsų sveikatai. Niekam nereikia tiek cukraus ar dirbtinio skonio ir spalvų. Geriau gerkite vandenį, paskanintą savo mėgstamais vaisiais, daržovėmis, žolelėmis ir prieskoniais. Yra daugybė derinių!

Pakeiskite bulvių traškučius cukinijų traškučiais
Iškeiskite didelį angliavandenių, natrio ir riebalų kiekį į mažesnį. Jums tereikia vienos cukinijos ir šiek tiek sveiko aliejaus. Šį skanėstą lengva pagaminti ir prie jo lengva priprasti, todėl nenustebkite, jei jį darysitės kelis kartus per savaitę. Išbandykite šį „Sugar Free Like Me" keptų cukinijų traškučių receptą.http://www.sugarfreelikeme.com/2013/11/baked-zucchini-chips.html

Pakeiskite šaldytus daikiri kokteilius šampaniniais kokteiliais
Iš anksto pagaminti gėrimų mišiniai garsėja dideliu cukraus kiekiu. Pagardinę paprastą šampaną, galite pasigaminti mažai angliavandenių ir cukraus turintį šaltą kokteilį. Be to, šampane yra mažiau alkoholio http://www.calorieking.com/foods/calories-in-wines-champagne_f-ZmlkPTcwMzA5.html , nei kituose alkoholiniuose gėrimuose, o jo skonis ir burbuliukai puikiai tinka vasarai. Jei norite ko nors šalto, rinkitės šampaninius kokteilius. Juos pasidaryti galima dviem būdais: tiesiog įkiškite šampano butelį į šaldiklį http://www.townandcountrymag.com/leisure/drinks/champagne-slushie-made-with-ruinart  arba užpilkite šampanu trintus šaldytus vaisius. http://tastykitchen.com/recipes/drinks/strawberries-and-champagne-slushy-cocktail/

Dalytis

Įkelta pagal sritį: