Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
teksto dydisaaa
hamburger overlay

Ieškoti maiste riebalų

Jei kas norėtų atsisakyti nereikalingų riebalų, ko gero, pietums patartumėte valgyti sriubą su sumuštiniu, daugiau salotų, ir rinktis desertą, kuriame mažiau sočiųjų riebalų. Skamba gerai, tiesa? Deja, tai nėra taip paprasta. Sotieji riebalai ir riebiųjų rūgščių transizomerai slypi ne viename sveikai atrodančiame maisto produkte. Štai jums keli pavyzdžiai:Salotų užpilas. Visos tos traškios, skanios daržovės labai sveikos: jose daug vitaminų, mineralų ir skaidulų. Tačiau 20 g riebalų viename valgomajame šaukšte riebaus užpilo (15 ml) sumenkina salotų naudą, ypač turint minty, kad daugelis...

Daugiau

Detalūs rezultatai

Paprasčiau atliekami dažni tyrimai

Diabetu sergantiems žmonėms dažni kraujo tyrimai yra neišvengiami, siekiant kontroliuoti savo sveikatą. Kad ir kokiu dažniu Jums reikia tikrinti gliukozės kiekį kraujyje - kartą per savaitę, kartą per dieną arba keliolika kartų per parą (norėdami žinoti tiksliai, paklauskite savo gydytojų), jei pirmąkart tyrimas pavyks gerai, Jums bus kur kas paprasčiau susidaryti tyrimų tvarkaraštį. Toliau pateikiame 4 patarimus, kaip pasiekti geriausių rezultatų ir išvengti nereikalingų dūrių.Stebėjimo patogumas Jei cukraus kiekį kraujyje turite tikrintis keletą kartų per dieną, galbūt naudinga turėti keletą...

Daugiau