Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

teksto dydisaaa

7 patarimai, kaip išsimiegoti gerai

Vasara eina į pabaigą, dienotvarkė keičiasi, dienos trumpėja ir štai galite pastebėti, kad darosi vis sunkiau gerai išsimiegoti. 

Diabetas apsunkina miegą: http://www.joslin.org/info/sleep_problems_and_diabetes.html

Miego apnėja būdinga žmonėms, sergantiems 2 tipo diabetu, neuropatija gali sukelti kojų skausmą, taip pat naktį sumažėja ir cukraus kiekis kraujyje. Laimei, šiuos dalykus galima kontroliuoti ir išsaugoti ilgą, sveiką nakties poilsį.

Jeigu gerai neišsimiegate, galite pastebėti, kad tuomet darosi sunkiau kontroliuoti cukraus kiekį kraujyje. Naujausi tyrimai rodo, kad kūnas į miego trūkumą reaguoja taip pat, kaip į atsparumą insulinui.

Dėl miego trūkumo taip pat padidėja 2 tipo diabeto rizika http://www.webmd.com/diabetes/features/diabetes-sleep-connection  štai koks jis svarbus! 

7 naudingi patarimai: 

  1. Prieš miegą atsipalaiduokite. Sportas, namų ruošos darbai, įsipareigojimai... Užbaikite viską likus valandai iki gulantis į lovą.
     
  2. Kiekvieną dieną gulkitės tuo pačiu metu, jeigu galite, netgi savaitgaliais. Stenkitės neiti pogulio antroje dienos pusėje.
     
  3. Daug nevalgykite prieš pat gulantis į lovą, atsisakykite koktelių ar kofeino.
     
  4. Apskritai, ribokite bet kokius skysčius likus bent valandai iki miego, kad viduryje nakties netektų keltis į tualetą. Taip pat nueikite į tualetą prieš guldamiesi į lovą.
     
  5. Jeigu esate įsitempę, išbandykite atsipalaidavimo būdus, tokius kaip meditacija ar dienoraščio rašymas.
     
  6. Paruoškite kambarį: kad būtų nei per šalta, nei per karšta, tylu ir tamsu. Jeigu šiuo metu miegamasis naudojamas kaip darbo kambarys ar vieta, kur žiūrite televizorių, pagalvokite apie kitokį išdėstymą. Tegul miegamasis būna poilsio vieta, kurioje niekas neblaško.
     
  7. Suprantame, kad mylite savo augintinius, bet jie gali drumsti miegą, todėl pasistenkite neleisti jų į lovą ar net į kambarį, jeigu esate alergiški (žinoma, tai negalioja šunims-pagalbininkams).

Be šių patarimų, svarbu pasitikrinti gliukozės kiekį kraujyje likus valandai iki miego. Tam, kad cukraus kiekis kraujyje nesumažėtų naktį, išbandykite užkandžius prieš miegą, kurie padės išlaikyti normalų gliukozės kiekį kraujyje nakties metu, ar, jeigu naudojate insulino pompą, nustatykite bazinius gliukozės kiekius kraujyje. http://www.diabeticlivingonline.com/complications/blood-sugar/sleep-safe-sound-avoiding-overnight-low-blood-sugars?page=0%2C1

Jeigu turite miego problemų, tikimės, kad šie pratimai padės. Amerikos diabeto asociacija rekomenduoja apsilankyti pas gydytoją, jeigu užmiegate netinkamu metu, ar jeigu kas nors Jums sako, kad knarkiate. Knarkimas yra miego apnėjos ženklas, o ji susijusi su aukštu kraujospūdžiu, širdies ligomis, skrandžio refliuksu ir lėtiniu nuovargiu. http://www.diabetesforecast.org/2014/feb/you-snoozeyou-dont-lose.html

Dalytis

Įkelta pagal sritį: