Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
teksto dydisaaa
hamburger overlay

Koks Jūsų pasiteisinimas?  

Apklauskite 100 diabetu sergančių žmonių, kodėl jie nesitikrina cukraus kiekio kraujyje, ir gausite vos keletą skirtingų atsakymų. Žinoma, išgirsite apie tyrimo priemonių kainą. Tačiau jei Jums reikia daugiau tyrimams skirtų juostelių, nei kad apmoka valstybė, Jūsų gydytojas gali pasiūlyti jums tinkantį matavimų intervalą, atsižvelgdamas į jūsų susirgimą ir jums paskirtų tyrimo juostelių kiekį. Kad ir kokia būtų situacija, cukraus kiekio tikrinimas nėra prabanga – tai būtina, kad galėtumėte stebėti cukraus kiekį ir išvengti ilgalaikių komplikacijų arba apsilankymo ligoninėje. ...

Daugiau

Detalūs rezultatai

12 smagių užkandžių vakarėliui

Pasikvietėte būrį svečių, tad dabar reiks patiekti jiems maisto. Prieš pradedami ruošti įprastą maistą vakarėliui, kuris ne visuomet yra tinkamas sergantiems diabetu, apsvarstykite galimybę patiekti tik sveikus užkandžius. Šie 12 užkandžių ir vieno kąsnio sumuštiniai patiks visiems, net ir nesergantiems diabetu. Salsa padažas iš mangų Saldus mangas, kreminis avokadas, rūgšti žalioji citrina ir aštrios Chalapos paprikos - viskas viename dubenėlyje. Gaukite receptą: http://www.diabeticgourmet.com/recipes/html/703.shtml Naminis humusas Humusą taip paprasta pagaminti, kad jo niekada nebepirksite parduotuvėje. Naminis humusas ypač sveikas, be to, nereikia jaudintis dėl konservantų ir dirbtinių dažiklių. Gaukite receptą: http://www.foodnetwork.com/recipes/alton-brown/hummus-for-real-recipe.html Obuoliai, kriaušės ir sūris Papjaustykite kelių rūšių obuolių ir kriaušių. Parinkite keletą neriebių sūrių, pavyzdžiui, fetą ar mocarelą. Išdėliokite ant lėkštės. Kaip paprasta! Gaukite receptą: http://www.health.com/health/gallery/0,,20306913_4,00.html Lapinio kopūsto traškučiai Net jei nesate lapinio kopūsto mėgėjas, šie ploni, traškūs ir sūrūs užkandžiai pakeitė ne vieno šios daržovės nemėgstančio žmogaus nuomonę. Lažinamės, kad šis užkandis ant stalo neužsibus. Gaukite receptą: http://www.foodnetwork.com/recipes/melissa-darabian/crispy-kale-chips-recipe.html Sūrūs pakepinti avinžirniai Pasitraukite, spragėsiai. Galbūt norėsite šių aštrių skanėstų pagaminti itin didelį dubenį. Naudokite bet kokį sausą prieskonių mišinį - indišką karį, pikantiškus meksikietiškus ar net džiovintas žoleles su žiupsneliu aitriosios paprikos. Gaukite receptą: http://www.fitsugar.com/Roasted-Garbanzo-Beans-Chickpeas-Recipe-9136958 Saldus mišinys vakarėliui Riešutai, džiovinti vaisiai ir sveiki dirbsniai su šiek tiek rudojo cukraus įprastam užkandžių rinkiniui suteiks sveikesnę natą. Gaukite receptą. http://www.diabeticlivingonline.com/recipe/appetizers-snacks/sweet-party-mix Mažytės fritatos Geroji fritatų pusė yra ta, kad į jas galima dėti bet ką. Norite sužinoti, kaip pagaminti jas mažytes? Kepkite keksiukų skardoje! Gaukite receptą: http://www.foodnetwork.com/recipes/giada-de-laurentiis/mini-frittatas-recipe.html Brokomolė Tradicinei gvakamolei nieko netrūksta, tačiau jei norite nustebinti svečius, pabandykite ją pagaminti iš brokolių. Neriebi grietinė ar paprastas jogurtas suteiks kreminę konsistenciją. Gaukite receptą: http://www.tasteofhome.com/recipes/-broccomole--dip Mažytės kaprio salotos Vyšninis pomidoras, nedidelis mocarelos rutuliukas ir vienas baziliko lapelis ant dantų krapštuko. Atrodo taip elegantiškai ir išradingai, kad prieš patiekdami norėsite nufotografuoti. Gaukite receptą: http://zoomyummy.com/2012/05/29/mini-caprese-bites/ Vištiena su žemės riešutų padažu Liesos keptos vištienos iešmeliai su aštriu žemės riešutų padažu. Šio ypatingo užkandžio tiesiog neįmanoma nemėgti. Gaukite receptą: http://www.foodnetwork.com/recipes/tyler-florence/chicken-satay-with-peanut-sauce-recipe.html Juodųjų pupelių pyragas be miltų Pakeitus miltus juodosiomis pupelėmis, iškepsite purų ir tąsų pyragą su daugiau skaidulų ir baltymų. Be to, jis labai gardus. Gaukite receptą: http://www.skinnytaste.com/2014/02/amazing-flour-less-brownies.html 

Daugiau

Daugiau jokio nuobodaus vandens!

Vanduo – sveika, tačiau reikia pripažinti, kad jis gali būti labai nuobodus. Šią vasarą pasižadėkime – daugiau jokio nuobodaus vandens! Gerti vandenį yra gyvybiškai svarbu http://www.medicaldaily.com/75-americans-may-suffer-chronic-dehydration-according-doctors-247393, ypač diabetu sergantiems žmonėms. Štai 25 paprasti ir sveiki būdai, kaip jį paskaninti. Nurodymai Jums reikės stiklinio ąsočio (bent 1 litro talpos). Prieš pildami vandenį, supjaustykite turimus vaisius ar daržoves. Jų kiekis priklauso nuo to, kokio stiprumo skonio norite. Čia nėra teisingo ar neteisingo pasirinkimo.   Taip pat galima pridėti žolelių ar prieskonių. Kad jų skonis greičiau pasklistų, prieš pildami vandenį ir dėdami vaisius ar daržoves galite juos šiek tiek sutrinti grūstuvėje arba ąsočio dugne. Jei naudojate šviežias žoleles, jums reikės tik ketvirčio stiklinės (prieš malimą). Jei renkatės džiovintus prieskonius, įdėkite vieną šaukštą arba, jei tai stipraus skonio prieskoniai, kaip pvz., imbieras ir česnakas, vieną arbatinį šaukštelį.   Paskaninę vandenį, galite jį gerti iš karto arba palikti šaldytuve nakčiai, kad skonis būtų stipresnis. Paįvairinimui galite naudoti paprastą gazuotą vandenį.   Vanduo su vaisiais Vaisiai ir vanduo natūraliai papildo vienas kitą. Su šiais skonių deriniais ir trupučiu saldumo, kurį atsveria žolelės arba citrusiniai vaisiai, lengvai išgersite rekomenduojamą per dieną išgerti vandens kiekį: 3,7 l vyrams ir 2,2 l moterims. http://www.mayoclinic.org/healthy-living/nutrition-and-healthy-eating/in-depth/water/art-20044256   Braškės, citrina ir bazilikas Arbūzas ir mėta (arba rozmarinas) Ananasas, apelsinas ir šviežias imbieras Chalapos aitrioji paprika ir arbūzas Obuolys ir cinamonas Mėlynės, persikas, citrina ir mėta Žalioji citrina ir bazilikas Apelsinas (arba persikas) ir visa vanilės ankštis Mėlynės ir šalavijas Kriaušė ir šviežias imbieras Citrina, žalioji citrina, greipfrutas ir apelsinas Opuncija ir citrina Vyšnios ir žalioji citrina Granatas ir mėlynės Citrina ir levanda Kivis ir žalioji citrina Vanduo su daržovėmis Pikantiškos daržovės puikiai tinka gaiviam gėrimui, ypač su citrusiniais vaisiais ir žolelėmis. Išbandykite šiuos gėrimus ir sužinokite, kodėl žalios daržovės yra nuostabios!   Agurkas, žalioji citrina ir mėta Supjaustytos morkos ir citrina Agurkas ir citrinžolė Salieras ir mėta Tik žolelės: rozmarinas, mėta ir bazilikas Vyšniniai pomidorai, salieras, citrina ir smulkintas česnakas Paskaninkite ledo kubelius Įvairiaskoniai ledo kubeliai – puikus būdas suteikti vandeniui šiek tiek skonio. Tam reikia tik kelių ledo kubelių dėklų. Prieš užšaldydami vandenį, į jį įdėkite visko, ko tik norite: uogų, žolelių, prieskonių, citrusinių vaisių ar daržovių. Be to, tai puikus būdas nustebinti svečius!

Daugiau

Protingi maisto mainai: vasaros užkandžiai

Vasarą dažnai nesilaikome įprastos dienotvarkės. Vaikai nebesimoko, atostogos jau suplanuotos, o ilgesnės dienos suteikia daugiau progų pavalgyti. Anksčiau aptarėme įvairių protingų naminio maisto mainų, todėl dabar pakalbėkime apie vasaros užkandžius. Išbandykite šiuos savo įprasto maisto pakaitus ir mėgaukitės jais be sąžinės graužaties. Pakeiskite parduotuvėje pirktus šaldytus ledus naminiais šaldytais ledais Spalvotuose šaldytuose leduose iš parduotuvės šaldiklio yra gausu cukraus, dirbtinių dažiklių ir konservantų. Kodėl turėtumėte juos pirkti, jei namie galite pasigaminti sveikų ir skanių šaldytų ledų? Sumaišykite vieną puodelį savo mėgstamų vaisių su puodeliu vandens ir pusės citrinos sultimis. Supilkite viską į formą (kuri yra nebrangi ir kurią galima bet kur nusipirkti) ir užšaldykite. Arba išbandykite šį „Grisky Lemon" kokosų vandens ir vaisių ledinuko receptą. http://friskylemon.com/2013/07/02/summer-lovin-coconut-water-popsicles Pakeiskite paprastus ledus jogurtiniais ledais Supratę, kiek daug yra būdų pagaminti skaniuosius jogurtinius ledus, iš karto pamiršite ledų autobusiuką. Svarbiausia yra jogurtas ir vaisiai, tačiau taip pat galite pridėti riešutų, sėklų, avižų ir visko, ko tik širdis geidžia. Išbandykite šį Amerikos diabeto asociacijos mėlyninių ir citrininių jogurtinių ledų receptą. http://www.diabetes.org/mfa-recipes/recipes/2012-06-blueberry-lemon-yogurt.html Pakeiskite grūdų batonėlius energetiniais batonėliais Nors yra keli santykinai sveiki grūdų batonėliai, kam jų reikia, kai galima lengvai pasidaryti energinių batonėlių? Juose gausu riešutų, sėklų, vaisių ir prieskonių. Galite pasigaminti jų dešimtis, ir tai vis tiek kainuos mažiau nei grūdų batonėlių dėžutė. Išbandykite šį „Team Wild Athletics" naminių energinių batonėlių receptą. http://teamwildathletics.com/2013/05/19/homemade-energy-bar-recipe Pakeiskite gaiviuosius gėrimus vandeniu su vaisiais ar daržovėmis Juk žinote, kad gazuoti gėrimai kenkia jūsų sveikatai. Niekam nereikia tiek cukraus ar dirbtinio skonio ir spalvų. Geriau gerkite vandenį, paskanintą savo mėgstamais vaisiais, daržovėmis, žolelėmis ir prieskoniais. Yra daugybė derinių! Pakeiskite bulvių traškučius cukinijų traškučiais Iškeiskite didelį angliavandenių, natrio ir riebalų kiekį į mažesnį. Jums tereikia vienos cukinijos ir šiek tiek sveiko aliejaus. Šį skanėstą lengva pagaminti ir prie jo lengva priprasti, todėl nenustebkite, jei jį darysitės kelis kartus per savaitę. Išbandykite šį „Sugar Free Like Me" keptų cukinijų traškučių receptą.http://www.sugarfreelikeme.com/2013/11/baked-zucchini-chips.html Pakeiskite šaldytus daikiri kokteilius šampaniniais kokteiliais Iš anksto pagaminti gėrimų mišiniai garsėja dideliu cukraus kiekiu. Pagardinę paprastą šampaną, galite pasigaminti mažai angliavandenių ir cukraus turintį šaltą kokteilį. Be to, šampane yra mažiau alkoholio http://www.calorieking.com/foods/calories-in-wines-champagne_f-ZmlkPTcwMzA5.html , nei kituose alkoholiniuose gėrimuose, o jo skonis ir burbuliukai puikiai tinka vasarai. Jei norite ko nors šalto, rinkitės šampaninius kokteilius. Juos pasidaryti galima dviem būdais: tiesiog įkiškite šampano butelį į šaldiklį http://www.townandcountrymag.com/leisure/drinks/champagne-slushie-made-with-ruinart  arba užpilkite šampanu trintus šaldytus vaisius. http://tastykitchen.com/recipes/drinks/strawberries-and-champagne-slushy-cocktail/

Daugiau

Protingi maisto mainai: naminis maistas

Alkio jausmas - ne juokas. Ar kada nors derėjotės dėl angliavandenių kiekio tik tam, kad jį numalšintumėte? Nesijaudinkite, visiems pasitaiko. Laimei, jums nereikia didinti cukraus kiekio kraujyje, kad galėtumėte pasimėgauti savo mėgstamu naminiu maistu. Išbandykite šiuos kelis protingus pakaitus ir mėgaukitės kiekvienu kąsniu. Pakeiskite aliejuje keptą vištieną orkaitėje kepta vištiena Jei naudojate net ir sveikiausią aliejų (ne taip, kaip dauguma restoranų) ir nuimate odą, kepimas aliejuje padidina riebalų kiekį ir kalorijų skaičių, kad ir ką bevalgytumėte. O kepimas orkaitėje atvirkščiai - sumažina riebalų kiekį, negadindamas skonio. Išbandykite šį „Diabetic Living" orkaitėje kepto viščiuko su parmezano sūriu receptą. http://www.diabeticlivingonline.com/recipe/oven-fried-parmesan-chicken-drumsticks Pakeiskite spagečius su mėsos kukuliais Shirataki pad thai Jūsų laukia tikra staigmena, jei dar neatradote Shirataki makaronų. Jie gaminami iš azijietiško jamso be jokio cukraus, juose yra daug ląstelienos ir beveik nulis angliavandenių. Kitaip tariant, makaronai grįžta ant jūsų stalo! Išbandykite šį „Oh Taste N See" Shirataki makaronų pad thai receptą. http://www.ohtastensee.com/2013/05/27/pad-thai-with-shirataki-noodlesmiracle-noodles Pakeiskite Cezario salotas Viduržemio jūros salotomis Cezario salotos su skrebučiais, kreminiu padažu ir daug parmezano yra tikras iššūkis diabetu sergantiems žmonėms. Geriau rinkitės Viduržemio jūros salotas su citrinų ir aliejaus padažu, avinžirniais su daug ląstelienos ir ne tiek daug sūrio. Išbandykite šį „Diabetic Living" Viduržemio jūros salotų receptą. http://www.diabeticlivingonline.com/recipe/chicken/mediterranean-chicken-salad Pakeiskite majonezo padažą špinatų ir artišokų padažu Šį daržovių, žolelių, prieskonių ir neriebaus jogurto padažą mėgsta visi. Kad būtų dar sveikiau, patiekite jį su žaliomis daržovėmis, o ne traškučiais. Išbandykite šį Amerikos diabeto asociacijos špinatų ir artišokų padažo receptą. http://www.diabetes.org/mfa-recipes/recipes/2012-04-spinach-artichoke-dip-quick.html Pakeiskite bulvių traškučius lapinių kopūstų traškučiais Palikite traškučius parduotuvės lentynoje. Net jei nemėgstate tokių dalykų, išbandykite lapinių kopūstų traškučius ir, kertame lažybų, kad šis lengvas, traškus ir sūrus skanėstas privers jus pamiršti apie „Doritos". Išbandykite šį „Food Network" lapinių kopūstų traškučių receptą. http://www.foodnetwork.com/recipes/melissa-darabian/crispy-kale-chips-recipe.html Pakeiskite apkeptas bulves įdarytomis bulvėmis Išgremžkite beveik visą bulvės krakmolą, įdarykite ją sveikomis daržovėmis, liesa mėsa ir šiek tiek neriebaus jogurto ir turėsite skanų užkandį. Išbandykite šį „Taste of Home" įdarytų bulvių receptą. http://www.tasteofhome.com/recipes/stuffed-potato-skins Pakeiskite obuolių pyragą trupininiu obuolių pyragu Kepkite trupininį obuolių pyragą ir nereikės atsisakyti viso obuolių ir cinamono teikiamo gėrio. Tiesiog sumažinsite angliavandenių ir cukraus kiekį. Išbandykite šį „Diabetic Living" karamelinio trupininio obuolių pyrago receptą. http://www.diabeticlivingonline.com/recipe/cobbler/caramel-crunch-apple-crisp/ Pakeiskite bulvių košę kalafiorų koše Kaip ir lapinių kopūstų traškučių, kalafiorų košės idėja gali jūsų nesužavėti, tačiau patikėkite - ji yra nuostabi. Taip pat ir sveika http://nutritiondata.self.com/facts/vegetables-and-vegetable-products/2390/2 , nes kalafioruose yra labai mažai angliavandenių ir daug vitamino C, kalio ir folio rūgšties. Žinoma, valgydami apie tai net nesusimąstysite, nes ji tikrai skani! Išbandykite šį „Food Network" česnakinės kalafiorų košės receptą. http://www.foodnetwork.com/recipes/mock-garlic-mashed-potatoes-recipe.html Pakeiskite pieno kokteilius jogurto kokteiliais Į plaktuvą įpilkite šiek tiek graikiško jogurto, įdėkite šviežių uogų ir atsisveikinkite su cukringais pieno kokteiliais! Naminių kokteilių derinių yra šimtai. Išbandykite vieną iš šių „Share Care" jogurto kokteilių receptų. http://www.sharecare.com/health/type-2-diabetes/article/7-diabetes-friendly-smoothie-recipes Pakeiskite parduotuvėje pirktą pomidorų padažą naminiu pomidorų padažu Kartą pasigaminę pomidorų padažo, nesiliausite stebėjęsi, kodėl ji pirkdavote. Jį pagaminti yra labai paprasta, o paskaninti galima šviežiomis daržovėmis ir žolelėmis. Be to, parduotuvėje pirktame padaže yra daug nereikalingo cukraus. Išbandykite šį „Food Network" paprasto pomidorų padažo receptą. http://www.foodnetwork.com/recipes/giada-de-laurentiis/simple-tomato-sauce-recipe3.html

Daugiau