Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

teksto dydisaaa

Pasninko nutraukimas - jokių pasiteisinimų

Ar paprastai kiekvieną rytą valgote pusryčius? Jei ne, kodėl? Dietologė ir diabeto mokytoja Karen Flanagan rašo apie dažniausius keturis pasiteisinimus, kodėl praleidžiami pusryčiai ir būdus, kaip tai ištaisyti!
 
Neseniai gavau naują darbą, kuriame reikia daug keliauti. Nakvodama daugybėje viešbučių sužinojau, kad beveik visuose viešbučiuose siūlomi nemokami pusryčiai. Visgi, atrodo, kad niekas jų nevalgo. 
 
Kodėl žmonės nebevertina pusryčių?
 
Pusryčiai reiškia „pasninko nutraukimą“ po 7–10 valandų nevalgymo pertraukos. Jūsų organizmui reikia iš naujo pasikrauti energijos, kad galėtų keltis ir judėti toliau. Daugelis tyrimų rodo, kad vaikai, kurie valgo sveikus pusryčius prieš išeidami į mokyklą gauna geresnius pažymius ir yra dėmesingesni. Tas pats tinka ir suaugusiesiems.
Aš nusprendžiau atlikti savo apklausą ir paklausiau žmonių, kodėl jie nevalgo pusryčių. Dažniausiai gaudavau šiuos 4 atsakymus.
 
1. Trūksta laiko. 
 
Tai lengva išspręsti. Atsisakykite snūduriavimo! Gausite daugiau energijos iš pusryčių, nei iš kelių papildomų miego minučių. Pusryčius padarykite prioritetu ir planuokite toliau. Padenkite pusryčių stalą iš vakaro, kad tuščios lėkštės ar dubenėliai badytų jums akis pabudus, laukdami, kol į juos įdėsite maisto. Arba ieškokite sveikų, iš anksto paruoštų patiekalų, kuriuose nėra miltinių konditerijos gaminių. Sėlenų bandelės, bananai, pilno grūdo riestainiai su varškės sūriu – galima rasti daug išsinešimui skirtų variantų. 
 
2. Pavalgius pusryčius dar labiau norisi valgyti. 
 
Taip gali atsitikti, jei per pusryčius valgomas netinkamas maistas. Suvalgius per didelį kiekį lengvai virškinamų angliavandenių, gali stipriai padidėti cukraus kiekis. Paskui greitai nukritus cukraus kiekiui, jausitės labai alkani. Jei taip jums atsitinka, taip pat suvalgykite šiek tiek baltymų, kad po pusryčių ilgiau nejaustumėte alkio. Suvalgykite kietai virtą kiaušinį ar plaktą kiaušinienę, ar užtepkite varškės sūrio arba žemės riešutų sviesto ant riestainio ar skrudintos duonos riekelės. 
 
3. Bandau mesti svorį. 
 
Valgymo praleidimas yra pats blogiausias būdas mesti svorį! Jei nepalaikote nuolatinio energijos tiekimo srauto į organizmą, jūsų medžiagų apykaita sulėtėja. Be to, praleidus valgymą, kyla didesnė tikimybė jums persivalgyti vėliau. 
 
4. Man nepatinka pusryčių maistas. 
 
Tada sulaužykite pusryčių taisykles! Jūs neturite valgyti vaflių, kiaušinių ar kruopų košių. Suvalgykite sumuštinį ar vakarykščius maisto likučius. Tiesiog sveikai maitinkitės. Gerus pusryčius turi sudaryti skaidulos, kurių yra vaisiuose ir pilno grūdo duonoje ir kruopų košėse, baltymai, kurių yra liesoje mėsoje, kiaušiniuose, pupelėse ir sojos produktuose. Susidarykite bet kokius jums tinkančius derinius. 
 
Tai tiesa – pusryčiai iš tikrųjų yra pats svarbiausias dienos valgis. Tik nevalgykite sviesto, sirupo ir cukraus dideliais kiekiais. Rinkitės teisingai, rinkitės sveikai ir nenuvertinkite pusryčių svarbos!

Dalytis

Įkelta pagal sritį: