Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
teksto dydisaaa
hamburger overlay

Saldūs siurprizai

 

Diabetu sergantys žmonės dažnai gauna knygų, įspėjimų ir patarimų iš sveikatos priežiūros specialistų ir dietologų apie tai, kaip svarbu stebėti ir skaičiuoti angliavandenius. Angliavandeniai yra svarbūs diabetu sergantiems žmonėms, tačiau jie neturėtų būti vienintelis jūsų maisto pasirinkimo veiksnys. O cukrus? Riebalai? Druska? Cholesterolis? Naudingi dalykai, tokie kaip skaidulos, baltymai, vitaminai ir mineralai? Maisto produktų, kuriuose yra daug cukraus ir angliavandenių, apribojimas yra puiki pradžia, tačiau tai ne visada užtikrina, kad pasirinksite geriausią maistą. Kartais gudriai sukurtos maisto pakuotės ir „įvaizdžio specialistai“ gali įtikinti vartotojus, kad tam tikras produktas yra „sveikas“ pasirinkimas. Nors jame gali būti daug naudingų medžiagų, pavyzdžiui, baltymų, taip pat gali būti daug paslėpto cukraus ar druskos. Kaip išvengti šių maisto spąstų? 

Geriausias būdas suvaldyti cukraus kiekį kraujyje ir užtikrinti, kad jūsų kūnas gauna maisto medžiagų, reikalingų visokeriopai sveikatai, yra suprasti maistą, kurį valgote! Ieškokite maistingumo deklaracijos ir rekomendacijų apie porcijos dydį ant pakuotės, maisto stebėjimo svetainėse ir programėlėse. Daugelyje restoranų svetainių jau pateikiama ši informacija. 

Kartais sveikas pasirinkimas nėra akivaizdus. Pažvelkite į pateiktus „Saldžius siurprizus“ ir pasidalykite savo saldžiais netikėtumais!

 

 

Dalytis

Įkelta pagal sritį: