Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Protingi maisto mainai: naminis maistas

Alkio jausmas - ne juokas. Ar kada nors derėjotės dėl angliavandenių kiekio tik tam, kad jį numalšintumėte? Nesijaudinkite, visiems pasitaiko. Laimei, jums nereikia didinti cukraus kiekio kraujyje, kad galėtumėte pasimėgauti savo mėgstamu naminiu maistu. Išbandykite šiuos kelis protingus pakaitus ir mėgaukitės kiekvienu kąsniu.

Pakeiskite aliejuje keptą vištieną orkaitėje kepta vištiena
Jei naudojate net ir sveikiausią aliejų (ne taip, kaip dauguma restoranų) ir nuimate odą, kepimas aliejuje padidina riebalų kiekį ir kalorijų skaičių, kad ir ką bevalgytumėte. O kepimas orkaitėje atvirkščiai - sumažina riebalų kiekį, negadindamas skonio. Išbandykite šį „Diabetic Living" orkaitėje kepto viščiuko su parmezano sūriu receptą. http://www.diabeticlivingonline.com/recipe/oven-fried-parmesan-chicken-drumsticks

Pakeiskite spagečius su mėsos kukuliais Shirataki pad thai
Jūsų laukia tikra staigmena, jei dar neatradote Shirataki makaronų. Jie gaminami iš azijietiško jamso be jokio cukraus, juose yra daug ląstelienos ir beveik nulis angliavandenių. Kitaip tariant, makaronai grįžta ant jūsų stalo! Išbandykite šį „Oh Taste N See" Shirataki makaronų pad thai receptą. http://www.ohtastensee.com/2013/05/27/pad-thai-with-shirataki-noodlesmiracle-noodles

Pakeiskite Cezario salotas Viduržemio jūros salotomis
Cezario salotos su skrebučiais, kreminiu padažu ir daug parmezano yra tikras iššūkis diabetu sergantiems žmonėms. Geriau rinkitės Viduržemio jūros salotas su citrinų ir aliejaus padažu, avinžirniais su daug ląstelienos ir ne tiek daug sūrio. Išbandykite šį „Diabetic Living" Viduržemio jūros salotų receptą. http://www.diabeticlivingonline.com/recipe/chicken/mediterranean-chicken-salad

Pakeiskite majonezo padažą špinatų ir artišokų padažu
Šį daržovių, žolelių, prieskonių ir neriebaus jogurto padažą mėgsta visi. Kad būtų dar sveikiau, patiekite jį su žaliomis daržovėmis, o ne traškučiais. Išbandykite šį Amerikos diabeto asociacijos špinatų ir artišokų padažo receptą. http://www.diabetes.org/mfa-recipes/recipes/2012-04-spinach-artichoke-dip-quick.html

Pakeiskite bulvių traškučius lapinių kopūstų traškučiais
Palikite traškučius parduotuvės lentynoje. Net jei nemėgstate tokių dalykų, išbandykite lapinių kopūstų traškučius ir, kertame lažybų, kad šis lengvas, traškus ir sūrus skanėstas privers jus pamiršti apie „Doritos". Išbandykite šį „Food Network" lapinių kopūstų traškučių receptą. http://www.foodnetwork.com/recipes/melissa-darabian/crispy-kale-chips-recipe.html

Pakeiskite apkeptas bulves įdarytomis bulvėmis
Išgremžkite beveik visą bulvės krakmolą, įdarykite ją sveikomis daržovėmis, liesa mėsa ir šiek tiek neriebaus jogurto ir turėsite skanų užkandį. Išbandykite šį „Taste of Home" įdarytų bulvių receptą. http://www.tasteofhome.com/recipes/stuffed-potato-skins

Pakeiskite obuolių pyragą trupininiu obuolių pyragu
Kepkite trupininį obuolių pyragą ir nereikės atsisakyti viso obuolių ir cinamono teikiamo gėrio. Tiesiog sumažinsite angliavandenių ir cukraus kiekį. Išbandykite šį „Diabetic Living" karamelinio trupininio obuolių pyrago receptą. http://www.diabeticlivingonline.com/recipe/cobbler/caramel-crunch-apple-crisp/

Pakeiskite bulvių košę kalafiorų koše
Kaip ir lapinių kopūstų traškučių, kalafiorų košės idėja gali jūsų nesužavėti, tačiau patikėkite - ji yra nuostabi. Taip pat ir sveika http://nutritiondata.self.com/facts/vegetables-and-vegetable-products/2390/2 , nes kalafioruose yra labai mažai angliavandenių ir daug vitamino C, kalio ir folio rūgšties. Žinoma, valgydami apie tai net nesusimąstysite, nes ji tikrai skani! Išbandykite šį „Food Network" česnakinės kalafiorų košės receptą. http://www.foodnetwork.com/recipes/mock-garlic-mashed-potatoes-recipe.html

Pakeiskite pieno kokteilius jogurto kokteiliais
Į plaktuvą įpilkite šiek tiek graikiško jogurto, įdėkite šviežių uogų ir atsisveikinkite su cukringais pieno kokteiliais! Naminių kokteilių derinių yra šimtai. Išbandykite vieną iš šių „Share Care" jogurto kokteilių receptų. http://www.sharecare.com/health/type-2-diabetes/article/7-diabetes-friendly-smoothie-recipes

Pakeiskite parduotuvėje pirktą pomidorų padažą naminiu pomidorų padažu
Kartą pasigaminę pomidorų padažo, nesiliausite stebėjęsi, kodėl ji pirkdavote. Jį pagaminti yra labai paprasta, o paskaninti galima šviežiomis daržovėmis ir žolelėmis. Be to, parduotuvėje pirktame padaže yra daug nereikalingo cukraus. Išbandykite šį „Food Network" paprasto pomidorų padažo receptą. http://www.foodnetwork.com/recipes/giada-de-laurentiis/simple-tomato-sauce-recipe3.html

Dalytis

Įkelta pagal sritį: