Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
teksto dydisaaa
hamburger overlay

Metas pasidžiaugti savo laimėjimais!

 


Daugumos mūsų gyvenimas įtemptas – mėginame įvykdyti visus įsipareigojimus, skiriame nemažai laiko darbui, šeimai, kaimynams bei draugams.
Laiko sau beveik nebelieka. Pripažinkime, kad nuolat, kiekvieną dieną susitvarkydami su diabetu ir kartu atlikdami kitus visiems įprastus darbus – mes esame tikri didvyriai!
 
Kodėl reikėtų džiaugtis? Aš sakau: „O kodėl gi ne?“ Skirdami laiko pasidžiaugti savo laimėjimais, pasisemiame naujų jėgų. Tai primena mums, kad reikia mėgautis savo gyvenimo kelione, duoda leidimą patirti džiaugsmą ir patenkina mūsų poreikį gauti pritarimą. Iš tiesų, jei nevertinate savęs, negalite tikėtis, kad įvertins kas nors kitas.
 
Jei pritariate man šiuo klausimu, štai 5 būdai pasidžiaugti savo laimėjimais!
 
1. Parašykite padėkos laišką sau
Ar esate kam nors siuntę atviruką su padėka? Nebuvo sunku, tiesa? Daugelis iš mūsų esame skyrę laiko išreikšti savo padėką kitiems, bet labai nedaugelis iš tikrųjų skyrėme energijos sutelkti dėmesį, už ką esame dėkingi sau. Prisėskite parašyti sąrašą ar laišką, kuriame būtų išvardyti visi dalykai, kuriuos vertinate savyje. Jei sunku pradėti, gali padėti pavyzdys, kaip sugebate suderinti darbą ir šeimą, arba kad maitinatės ir gyvenate sveikiau ar ketinate tai daryti nuo Naujųjų metų. Kad ir kas tai bebūtų, užrašykite! Įdėkite į voką ir išsiųskite sau.
 
Štai pavyzdys:
Mielasis  Aš,
tu mane stebini. Tikrai. Matau, kaip rūpiniesi šeima ir dirbi visą darbo dieną. Iš šalies atrodo, kad tai taip paprasta. Be to, dar randi laiko į dienotvarkę įterpti kokią fiziškai aktyvią veiklą ir susitikti su draugais –  nuostabu. Taip ir toliau!
Su meile, Aš
 
2. Nuveikite ką nors jaudinančio!
Ar yra tokia veikla, kurią visada troškote išbandyti? Išeikite iš savo komforto zonos ir išbandykite ką nors nauja. Sklandymas vėjo tunelyje? Dažasvydis? Baleto pamokos? O gal dainavimas pritariant radijui iš visos gerklės atsidarius langus. Nagi, pamėginkit! Užsirašykite, nufotografuokite, pasirašykite priminimą sau, kaip buvo gera.
 
3. Surenkite „pasidžiaugti savo laimėjimais“ vakarėlį
Suburkite draugus ir pasidžiaukite vienas kitu bei Jūsų draugyste. Atsineškite savo mėgstamą patiekalą ir juo pasidalykite arba eikite į restoraną, kuris visiems patinka. Pakelkite tostą už  glaudžių, nuostabių santykių svarbą, pasidalykite kažkuo, kas jums patinka kiekviename, sėdinčiame už stalo, arba tegul kiekvienas pasako po vieną dalyką, kuris jiems patinka juose.
 
4. Įneškite džiaugsmo į savo darbo vietą
Susiraskite labai gražią nuotrauką su vieta, į kurią svajojate nuvykti, ir nustatykite ją kaip savo kompiuterio arba telefono darbastalio foną. Pradėkite kurti planus, kaip ten nuvyksite, o laukimas suteiks jums motyvacijos ir teigiamų emocijų.
 
5. Būkite geri sau
 
Elkitės su kitais taip, kaip norite, kad elgtųsi su jumis. Iš visų jėgų stenkitės būti sau tokie dėmesingi, kokie būtumėte bosui, klientui, vaikui, draugui ar partneriui. Tegul jūsų norai ir poreikiai būna jūsų prioritetu ir dėmesio centru.

Galbūt galite sugalvoti kitų būtų pasidžiaugti savimi. Pasidalykite savo idėjomis socialinėje žiniasklaidoje.
 

Autorė:
Stephanie Swaim. Ji puikiai gyvena su 1 tipo diabetu nuo 2013 m. (liga diagnozuota, kai jai buvo 35-eri). Jos gyvenimo misija – pagerinti diabetu sergančių žmonių gyvenimą ir padėti jiems gyventi gerai.

Dalytis

Įkelta pagal sritį: