Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
teksto dydisaaa
hamburger overlay

Žymų naudojimas diabeto monstrui prijaukinti

Jūs kiekvieną dieną daug patiriate. Įvykiai ir emocijos yra Jūsų kasdienio gyvenimo dalis. Be pakilimų ir nuosmukių, džiaugsmingų ir ne tokių džiaugsmingų įvykių gyvenimas būtų gana nuobodus. Kadangi esate diabetikas ir Monstro tramdytojas, Jums svarbu užfiksuoti savo emocijas ir įvykius. Kodėl? Pasižiūrėkite patys...

Jūsų dienos chaosas

Sirgti diabetu – reiškia visą gyvenimą mokytis. Mes galime daug išmokti iš savo duomenų. Pavyzdys. Jas Jūs tikrai žinote – dienas, kuriomis viskas vyksta lyg per miglą. Greiti pietūs, skubate į svarbų renginį, stresas dėl kitos vietos, kurioje turite būti, o tada net ir traukinys vėluoja. Šaunu. Greitai! Cukraus kiekio kraujyje patikra prieš kitą sustojimą. Velnias. Cukraus kiekis kraujyje yra toks aukštas, kad svaigsta galva. Kaip patyręs Monstro tramdytojas žinote, ką stumdymasis ir šurmulys gali padaryti Jūsų cukraus kiekiui kraujyje. Tačiau kaip geriausiai užfiksuoti tokius „įvykius“? Aiškiai! Su žymomis!

Kaip naudojamos žymos?

Jau tikriausiai matėte žymas. Žymos – tai mažos piktogramos, apibūdinančios tam tikras situacijas ir emocijas.

Kurdami naują įrašą rasite beveik 50 žymų, kurias galite naudoti, kad jos padėtų papildyti kontekstą arba papasakoti to įrašo istoriją. Galite lengvai jas pasirinkti greitai palietę pirštu. Jei jos yra aktyvios, jos rodomos vidutiniškai žalios spalvos monstre. Dar kartą palietę galite jas išjungti.

Pertvarkykite žymas.

Kai kurias žymas, kurias naudosite labai dažnai, galite perkelti į sąrašo priekį. Palieskite žymą, laikydami ant jos pirštą, perkelkite ją į norimą vietą ir paleiskite. Štai ir viskas! Laikykite savo mėgstamiausias žymas ten, kur norite! Pavyzdžiui, aš visų patiekalų žymas laikau sąrašo priekyje.

Kodėl reikia naudoti žymas? Kokius privalumus tai suteikia?

Kiekvienas Jūsų diabeto duomuo turi savo istoriją. Žymos padeda tą istoriją papasakoti. Jos padeda geriau suprasti savo diabetą ir tam tikrų situacijų ryšį su cukraus kiekiu kraujyje. Jos padeda surasti Jūsų duomenų modelius ir padeda gydytojui aiškinti Jūsų duomenis. Daug lengviau optimizuoti terapiją turint tam tikrą kontekstą, nei bandant apgraibomis susiorientuoti tamsoje.

Naršykite ir ieškokite pagal žymas

Visada gera mintis uždėti žymą ant pirmojo duomens, kuris įvedamas po „alkano“ žymos. Tada mySugr galite ieškoti visų savo duomenų, pažymėtų  žyma „alkanas“. Šį klausimą man dažnai užduoda. Jei Jums reikia boliuso „vos iškėlus koją“ (ar pabudus),  taip pat jį pažymėkite. Ar matote aukštus rodikliu po pusryčių ir nežinote, kodėl jie tokie velniškai aukšti? Pažiūrėkite ir patikrinkite, ar pamirštate užfiksuoti savo boliusą „vos iškėlus koją“! Žiūrėkite! Žymos gali kiek nušviesti tamsą.

Prieš sportą ir po jo

Mano mėgstamiausios žymos – „prieš sportą“ ir „po sporto“. Po intensyvios treniruotės aš tiesiog pažymiu cukraus kiekį kraujyje po treniruotės žyma „po sporto“ ir, žinoma, pridedu žymą „prieš sportą“ duomenims, kuriuos gavau prieš pradėdamas sportuoti. Nes, deja, dažnai būna taip, kad po treniruotės mano cukraus kiekis kraujyje kinta ne pagal planą. Taigi, naudodamas tinkamas žymas, stengiuosi suprasti modelius, kaip pritaikyti ir optimizuoti terapiją po sporto. Gal man reikia ką nors pakeisti vartojant angliavandenius arba išbandyti kitokias bazinio lygio koregavimo priemones. Tai galiu sužinoti iš savo žurnalo ir eksperimentuodamas.

Pamėginkite patys

Jau po kelių įrašų pamatysite, kaip greitai galima pasirinkti porą tinkamų žymų ir ko iš jų galima išmokti. Kurias žymas labiausiai mėgstate? Kodėl? Ar pavyko ką nors išmokti jas naudojant? Parašykite komentaruose mūsų „Facebook“ puslapyje.

Dalytis

Įkelta pagal sritį: