Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
teksto dydisaaa
hamburger overlay

Neturite laiko mankštai? Meskite iššūkį šeimai ir pajudėkite!

 

 

Užsiėmę. Aktyvūs. Pašėlę. Skubantys. Planuojantys. Neramūs. 
 

Ar kuris nors iš šių apibūdinimų tinka jūsų šeimai? Dėl ilgesnių kelionių į darbą ir atgal, išpopuliarėjus šeimoms, kuriose dirba abu tėvai, dėl individualių darbo grafikų šeimoms lieka nedaug laiko kartu. O kai yra galimybė praleisti laiką kartu, didelę šeimos laisvalaikio dalį sudaro sėdėjimas priešais ekraną – kino teatras, televizorius ar atskiri telefonai, planšetės ar kompiuteriai. 
Nors mes ne visada sugebame atsispirti sofos traukai, ypač po įtemptos darbo dienos, galbūt galime mesti sveikatos iššūkį šeimai. Negalime paneigti ir socialinės žiniasklaidos masalo. Pažvelkite vien jau į #darom. Paprašykite vaikų padėti surinkti šiukšles kaimynystėje, ir jie tik gūžtelės pečiais. Paprašykite vaikų padėti jums paskelbti prieš ir po nuotraukas su grotažyme #darom, ir tai bus geriausiai motyvuojanti priemonė.

Užuot pamokslavę savo šeimai apie aktyvaus gyvenimo būdo pranašumus ir naudą protui bei kūnui, rinkitės šeimos iššūkį, kuris garantuotai juos išjudins. Be to, gali būti tiesiog smagu. 
Raskite veiklą, kuri atitiktų jūsų šeimos gyvenimo būdą ir energijos lygį. Meskite iššūkį savo šeimai, meskite iššūkį kitoms šeimoms, pasidalykite rezultatais internete. Pažiūrėkite, ar jūsų šeimos iššūkis išplis kaip virusas. 

Štai keletas idėjų pradžiai, tačiau nesustokite ties jomis – būkite kūrybingi ir judėkite!


Šeimos šokio iššūkis: Duokite kiekvienam šeimos nariui 5 minutes dainos choreografijai sukurti. Nufilmuokite kiekvieną šeimos narį ir įvertinkite balsuodami. Paskelbkite nugalėtojo vaizdo įrašą!
Kilnus sveikatingumas: Kaip ir #darom iššūkis, kartais išsikeliami asmeniniai sveikatingumo tikslai gali būti labai… individualūs. Motyvuoti gali sveikatos tikslų derinimas su labdara kilniam tikslui. Pagalvokite apie galimybę paprašyti draugų (internetu ir asmeniškai) paaukoti priklausomai nuo jūsų šeimos nueitų žingsnių, nuvažiuotų kilometrų ar šuoliukų su šokdyne per dvi minutes skaičiaus. Paaukokite surinktus pinigus pasirinktai diabeto organizacijai. Nauda bus dviguba – jūsų šeima aktyviai ruošis dideliam iššūkiui, o jūs didinsite žmonių informuotumą apie diabetą.
 

Šeimos kliūčių ruožas: Kartu su visa šeima sukonstruokite arba suplanuokite šeimos kliūčių ruožą. Tai gali būti paprastas maršrutas per greta esantį parką iš užtvarų, čiuožyklų ir ratų žaidimų zonoje arba pačių sukurtas kliūčių ruožas jūsų kieme. Fiksuokite laiką, per kurį kiekvienas šeimos narys įveikia šį ruožą. Išsiaiškinkite, kuris šeimos narys gali labiausiai pagerinti savo rezultatą. Niekada negali žinoti – vaizdo įrašai gali prasidėti nuo #juokinga, o baigtis #Nindze.
 

Šeimos pirmieji kartai: Pažiūrėkite, kiek pirmųjų kartų jūsų šeima gali įgyvendinti per mėnesį. Pasidalykite savo tikslu su draugais ar bendruomenėmis internete, meskite iššūkį kitoms šeimoms. Stenkitės, kad pasiekimai su grotažyme #PirmasKartas būtų fiziniai ir susiję su sportu, nesvarbu, ar tai pirmas kartas, kai žaidžiate tenisą su šeima, ar pirmą kartą plaukiate baidarėmis. Nėra jokių ribų. Galbūt jūsų šeimai tai bus #PirmasKartasParašiutu! 
 

Greiti ir purvini: Jei šeimoje yra mažylių ar jūsų laikas ribotas, išbandykite 2 minučių trukmės šeimos daiktų rankiojimo varžybas. Pažiūrėkite, kas gali paimti ir sudėti daugiausiai daiktų per dvi minutes. Norėdami suderinti šeimos fizinį aktyvumą su talka bendruomenėje, meskite iššūkį savo šeimai ir išsiaiškinkite, kaip greitai galite išvalyti artimiausią parką ar paplūdimį. Visada galite paskelbti savo prieš ir po nuotraukas su grotažyme #darom!
 

Greitas sportas: Nenorite atsisakyti vakaro prie televizoriaus? Išbandykite keletą paprastų sportinių iššūkių reklamų metu: kas gali ilgiausiai išsilaikyti „lentos“ (angl. plank) padėtyje? Kuris šeimos narys gali padaryti daugiausiai atsilenkimų per reklamą? Taip pat galite išbandyti šokinėjimo, keliant rankas į viršų iššūkį arba bėgiojimą laiptais aukštyn ir žemyn. Jei grįždami į savo vietą pasibaigus reklamai vos atgaunate kvapą, einate teisinga linkme!

Nedomina viešinimas socialiniuose tinkluose? Įsitraukite į šeimos iššūkį, bet praleiskite viešinimą socialiniuose tinkluose. Vis tiek galite nufotografuoti nugalėtoją(-us) ir smagiai pasportuoti su šeima.

 

ŠALTINIAI:
Maughan, Rick. Tėvai „praleidžia tik 34 minutes per dieną su savo vaikais“, nes įtemptas gyvenimas pernelyg blaško. Dienraštis „Mirror“. 2015 m. balandžio 14 d. https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/parents-spend-just-34-minutes-5518081?utm_source=sharebar&utm_medium=email&utm_campaign=sharebar 

Nace, Trevor. #Darom iššūkis plinta lyg virusas: žmonės dalijasi nuotraukomis prieš ir po tvarkymo. Žurnalas „Forbes“. 2019 m. kovo 12 d. https://www.forbes.com/sites/trevornace/2019/03/12/trashtag-challenge-goes-viral-as-people-share-beforeafter-photos-of-their-cleanup/ 

Autoriai ir teisės
Parašė Lisa McCool neribotam „Roche“ naudojimui visame pasaulyje.

Dalytis

Įkelta pagal sritį: