Accu-Chek® - Live life. The way you want.

TEKSTO DYDIS: Decrease Text Size Increase Text Size

Sveiki atvykę! Prisijungti | Registruotis

Ši informacija prieinama tik registruotiems
vartotojams. Norėdami ją matyti
prisiregistruokite

Uždaryti X

Forget Password

Invalid email address. Please try again.

Please provide the email address for your
account and we will email you password.

Password Sent

An email with your password has been sent to
[email address].

Mokomieji pagalbiniai įrankiai

Pirmajame pagalbinių įrankių rinkinyje yra angliavandenių skaičiuoklis (parduodamas nuo vasario pabaigos), KMI matavimo vadovas ir apklausa apie diabetą. Tai gali būti naudinga kai kurioms konsultacijoms..

Spustelėkite čia norėdami pasinaudoti mokomaisiais pagalbiniais įrankiais

Profesionalams

Accu-Chek siūlo daug naujausiomis technologijomis paremtų paslaugų pirminės ir antrinės slaugos sektorių sveikatos priežiūros specialistams. Norėdami peržvelgti informacijos tvarkymo sistemas ir nuotolinio mokymo paslaugas, paspauskite nuorodą.

Plačiau

Dalintis

Uždaryti X

Rekomenduoti tinklalapį el.paštu

Email format janesmith@isp.com not recognized.
Please correct.

Looking to sign-up to receive email? Click here

Tip: to send to multiple recipients, separate email addresses with commas.

Gyvenimas su diabetu


 

 

Patogus maisto porcijų kontrolės vadovas

Būtinybė kaskart valgant skaičiuoti angliavandenius – vienas iš dalykų, kuriuos kiekvienas diabetu sergantis žmogus turi išmokti. Net jei esate gerai įgudęs skaičiavimo meistras, žinote, kad truputį suklydus sutrikdoma gliukozės kiekio kraujyje pusiausvyra http://www.diabetes.org/food-and-fitness/food/what-can-i-eat/understanding-carbohydrates . Angliavandeniai dažniausiai neteisingai suskaičiuojami, jei neatsižvelgiama į maisto porcijų dydį.

Tiksliai sverkite maistą ir jauskitės gerai

Naudodami maisto svarstykles ir matavimo indelius galite išvengti daug rūpesčių. Taip žinosite, kad suvartojote lygiai pusę indelio rudųjų ryžių, kuriuose yra 22 angliavandeniai, o ne maždaug pusę indelio ryžių, kuriuose yra apie 20 angliavandenių. Dėl šių nedidelių netikslumų jūsų apskaičiuotas per dieną suvartotų angliavandenių kiekis tikrai gali būti netikslus.

Kaip skaičiuoti apytiksliai?

Ką daryti, jei su savimi neturite maisto svarstyklių ar matavimo indelio? Štai keletas būdų, kaip gana tiksliai nustatyti apytikslį kiekį:

  • 1 porcija mėsos turėtų būti 85 gramai (maždaug tokio dydžio kaip kortų kaladė);
  • 1 indelis yra maždaug teniso kamuoliuko ar mažo kumščio dydžio;
  • viena sauja yra maždaug pusė indelio; 
  • nykščio pagalvėlė (nuo pirmojo piršto sąnario į viršų) yra maždaug 1 arbatinis šaukštelis.

Rekomenduojamos ir faktiškai valgomos porcijos

Skaitykite maisto produktų etiketes, kad žinotumėte, koks yra vienos porcijos dydis. Etiketėje nurodytas porcijos dydis ir tiek, kiek suvalgote, dažnai labai skiriasi. Mikrobangų krosnelėje ruošiami kukurūzų spragėsiai yra puikus pavyzdys. Viename pakelyje paprastai būna 3 porcijos. Kiek iš mūsų gali pasakyti, kad suvalgome tik trečdalį kukurūzų spragėsių pakelio? Skaičiuokite suvartojamo maisto angliavandenių kiekį ir pamatysite, kad jūsų porcijos dažnai yra didesnės nei nurodytos ant etiketės.

Įveikite save

Sverti porcijas yra labai svarbu, tačiau tai nereiškia, kad negalite apgaule prisiversti valgyti sveikiau, kai valgote ne namie. Štai keletas patarimų, kaip tai daryti:

  • venkite valgyti savitarnos kavinėse;
  • pirmuoju patiekalu ar desertu pasidalykite su draugu;
  • vietoje pirmojo patiekalo valgykite užkandį ar salotas (be padažo);
  • jei restorane įprasta prie patiekalų patiekti duonos ar traškučių, jų atsisakykite;
  • prieš pradėdami valgyti paprašykite dėžutės maistui išsinešti, kad pusę patiekalo galėtumėte suvalgyti vėliau.

Susikurkite savo lėkštę

Vis dėlto dažniausiai patartina valgyti kuo tikslesnio dydžio porcijas. Amerikos diabeto asociacija siūlo puikių mokymo priemonių, kaip susikurti savo lėkštę. 

http://www.diabetes.org/food-and-fitness/food/planning-meals/create-your-plate/  Lėkštės viduryje įsivaizduokite liniją. Vieną lėkštės pusę užpildykite nekrakmolingomis daržovėmis, pavyzdžiui, lapinėmis daržovėmis, burokėliais ar pomidorais. Dabar likusią lėkštės pusę padalykite į dvi mažesnes dalis. Į vieną lėkštės ketvirtį dėkite grūdų ar krakmolingų maisto produktų, pavyzdžiui, rudųjų ryžių, bolivinių balandų ar pupelių. O į likusį ketvirtį dėkite baltymų turinčio maisto, pavyzdžiui, liesos kalakutienos, lašišos ar kiaušinių.

 

Į viršų

Šioje svetainėje pateikiama informacija apie produktus, skirtus įvairioms auditorijoms, ir joje gali būti produktų informacijos, kitu būdu neprieinamos ar negaliojančios jūsų šalyje. Atminkite, kad mes neprisiimame jokios atsakomybės už gavimą tokios informacijos, kuri gali nesiderinti su kokiomis nors galiojančiomis teisinėmis procedūromis, nuostatais, registravimu ar naudojimu jūsų šalyje.