Accu-Chek® - Live life. The way you want.

TEKSTO DYDIS: Decrease Text Size Increase Text Size

Sveiki atvykę! Prisijungti | Registruotis

Ši informacija prieinama tik registruotiems
vartotojams. Norėdami ją matyti
prisiregistruokite

Uždaryti X

Forget Password

Invalid email address. Please try again.

Please provide the email address for your
account and we will email you password.

Password Sent

An email with your password has been sent to
[email address].

Mokomieji pagalbiniai įrankiai

Pirmajame pagalbinių įrankių rinkinyje yra angliavandenių skaičiuoklis (parduodamas nuo vasario pabaigos), KMI matavimo vadovas ir apklausa apie diabetą. Tai gali būti naudinga kai kurioms konsultacijoms..

Spustelėkite čia norėdami pasinaudoti mokomaisiais pagalbiniais įrankiais

Profesionalams

Accu-Chek siūlo daug naujausiomis technologijomis paremtų paslaugų pirminės ir antrinės slaugos sektorių sveikatos priežiūros specialistams. Norėdami peržvelgti informacijos tvarkymo sistemas ir nuotolinio mokymo paslaugas, paspauskite nuorodą.

Plačiau

Dalintis

Uždaryti X

Rekomenduoti tinklalapį el.paštu

Email format janesmith@isp.com not recognized.
Please correct.

Looking to sign-up to receive email? Click here

Tip: to send to multiple recipients, separate email addresses with commas.

Aktyvumas

Fizinė veikla stimuliuoja insuliną ir gali būti naudojama gliukozės kiekiui kraujyje subalansuoti bei diabeto komplikacijų rizikai sumažinti. Tyrimas rodo, kad fizinė veikla gali padėti užkirsti kelią ar nutolinti diabeto 2 pradžią.1

Valgis paprastai pakelia gliukozės kiekį kraujyje, o diabetiniai vaistai ir fizinė veikla - jį mažina. Fizinės veiklos metu raumenys naudoja kraujyje esančią gliukozę energijai gaminti. Kūne cirkuliuojantis insulinas perkelia cukrų į ląsteles.

Prieš užsiimdami fizine veikla, pasikonsultuokite su savo sveikatos apsaugos specialistu, subalansuokite maistą ir sužinokite, kokie yra jūsų insulino poreikiai. Valgis 1-2 valandas prieš fizinę veiklą apsaugos nuo per mažo gliukozės kiekio kraujyje. Siekiant palaikyti padidėjusį gliukozės poreikį, kurio reikia kūnui fizinio aktyvumo metu, jums gali reikėti pavalgyti papildomai. Jei planuojate būti aktyvus ilgesnį laiką, visada pasiimkite užkandžių.

1 Li G et al. The long-term effect of lifestyle interventions to prevent diabetes in the China Da Qing Diabetes Prevention Study: a 20-year follow-up study. Lancet 2008; 371:1783-9

 

 

 

 

   Parsisiųsti lankstinuką

 

 

 

 

 

Šioje svetainėje pateikiama informacija apie produktus, skirtus įvairioms auditorijoms, ir joje gali būti produktų informacijos, kitu būdu neprieinamos ar negaliojančios jūsų šalyje. Atminkite, kad mes neprisiimame jokios atsakomybės už gavimą tokios informacijos, kuri gali nesiderinti su kokiomis nors galiojančiomis teisinėmis procedūromis, nuostatais, registravimu ar naudojimu jūsų šalyje.